ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-Β ΕΠΙΠΕΔΟ
1η εφαρμογή
Η πρώτη εφαρμογή έγινε στις 27 Φεβρουαρίου στο μάθημα της Γλώσσας στην Α΄τάξη για την επανάληψη της ενότητας : "Σκανταλιές" , στο β΄τεύχος του βιβλίου. Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό του ψηφιακού βιβλίου (issuu web2.0tool).
https://issuu.com/efterpipaliou/docs/skantalies_64becd25c0277d
2η εφαρμογή
2α εφαρμογή
Η δραστηριότητα αυτή έγινε στις 9 Μαρτίου στη Γλώσσα, στο μάθημα: "Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος".
Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό της ψηφιακής ιστορίας (storybird web2.0tool)) και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν το πρώτο τους ψηφιακό παραμύθι με τίτλο: "Παιχνίδια στο χιόνι", θέμα σχετικό με την ιστορία που διάβασαν στο βιβλίο της Γλώσσας.
storybird.com/books/-7058/?token=mv92mkc7cv
2β εφαρμογή
Η δεύτερη δραστηριότητα έγινε στο ίδιο μάθημα της Γλώσσας "Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος". Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό hotpotatoes. Συγκεκριμένα οι μαθητές έκαναν μια άσκηση quiz με 7 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που αφορούσαν το περιεχόμενο του μαθήματος που διάβασαν. 'Επειτα έκαναν μια άσκηση mix με έξι προτάσεις με ανακατεμένες λέξεις με βάση το περιεχόμενο της ιστορίας του μαθήματος. Επίσης συμπλήρωσαν ένα κείμενο με κενά (cloze) που βασίζονταν κι αυτό στην ιστορία του βιβλίου. Τέλος, για να εξασκηθούν με το τσ το οποίο διδάχθηκαν σε αυτό το μάθημα έκαναν και μια άσκηση αντιστοίχισης (match).
Στο παρακάτω αρχείο βρίσκονται τα printscreen των παραπάνω ασκήσεων.
hotpotatoes-printscreen.pdf (1006229)
3η εφαρμογή
Η τρίτη εφαρμογή πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου στη Μελέτη Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα στην ενότητα "Ο τόπος μου" στο μάθημα "Νησιά" στην Α τάξη.
Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό του εννοιολογικού (mindomo).
www.mindomo.com/mindmap/5d36ce50f2414e1685657e66bdede96e
4η εφαρμογή
4α εφαρμογή
Η τέταρτη εφαρμογή υλοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου στην Α΄τάξη στη Μελέτη Περιβάλλοντος, στο μάθημα "Πώς οι άνθρωποι αλλάζουν τον τόπο που ζουν;".
Η διδασκαλία έγινε με το λογισμικό mixbook.
www.mixbook.com/photo-books/interests/blank-canvas-11778628?vk=mK4wXkUjgU
4β εφαρμογή
Η δεύτερη δραστηριότητα έγινε στα Μαθηματικά στο μάθημα 40: "Γεωμετρικά σχήματα" με το λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ts.sch.gr/software.
Αρχείο με τα printscreen των ασκήσεων που χρησιμοποιήθηκαν.ts.sch.gr.software.pdf (563746)
5η εφαρμογή
Η πέμπτη εφαρμογή πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στην Ευέλικκτη Ζώνη με θέμα: "Οι φίλοι μου τα φρούτα και τα λαχανικά" με το λογισμικό της ψηφιακής αφίσας (padlet).
padlet.com/efterpipaliou/vyt0w026502j
6η εφαρμογή
6α εφαρμογή
Η πρώτη δραστηριότητα της έκτης εφαρμογής υλοποιήθηκε στις 2 Απριλίου στη Μελέτη Περιβάλλοντος στο μάθημα: "Ποιες είναι οι ανάγκες του ανθρώπου;" με το λογισμικό της ψηφιακής παρουσίασης (slideboom).
6β εφαρμογή
Η δεύτερη δραστηριότητα βοήθησε ως επιπλέον οπτικοακουστικό υλικό στο ίδιο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος : "Ποιες είναι οι ανάγκες του ανθρώπου;" και χρισημοποιήθηκε το λογισμικό κατασκευής βίντεο (animoto).
animoto.com/play/06OCylnStyid1JvZcHyajg
7η και 8η εφαρμογή
Κατά τη διάρκεια της 7ης και 8ης εφαρμογής υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό σενάριο. Αυτό έγινε στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, στην ενότητα: "Γνωρίζω το σώμα μου".